fredag 6 juli 2012

Solbränna!

Efter gårdagens eftermiddag/kväll i solen blev jag riktigt bränd. För oj vad solen tog på mig! Men jag hade väl inte någon bra grund sen början heller. Har ju inte varit så många varma och fina sommardagar hittills i sommar här. Haha, men hoppas bara att det mesta av brännan lägger sig till imorgon, när det både står prisutdelare och 23-årskalas på mitt schema! Lite sugen är jag också att ha skoj på båten i Selångersån. Men som sagt, det händer rätt mycket den här dagarna, så om det kan bli någon båt har jag ännu inte bestämt! =P

 Ja, då här såg jag ut i morse med min solbränna! =P
Idag blir det i.a.f. ingen solning för min del. Men precis som igår är det riktigt kanonväder! ;)

Ha en fortsatt fin dag, och hoppas ni kan njuta av det fina vädret! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar