lördag 30 juni 2012

Glassbuffé! & Gif-match!

Glass i stora lass kan man sammanfatta dagen idag! För idag har jag tillsammans med Emma och Annelie varit mjukglassbuffé på biteline. Vi provade en hel del olika kompinationer med strössel och såser. Och som bra var, haha så fick vi ett bord riktigt nära glassbuffén! Mätt på glass, ja det är inte alla dagar man upplever det! När vi satt där visade de Giffarnas bortamatch mot Häcken, inte alls dumt! Jag stannade sen kvar själv, fyllde på min glassbägare och såg hela matchen (hihi, försök att slå det du pappa om du kan!). Det var en mycket bra match som slutade 1-2, vinst till giffarna alltså! =)

Det har blivit mycket glass den här veckan! Så tur att jag gick både till mjukglassbuffén och sen hem också, haha. Och vilket underbart väder det har varit på eftermiddagen (regnade på förmiddagen), ja underbart för att vara den här sommaren. Men riktigt skönt att få sig två ordentliga promenader, och tror det eller ej i solsken också! :P

Visst skulle jag ha tagit flera kort, hihi men vi hade fullt upp med att äta och prata. Och sen var ljuset heller inte det bästa där inne. Men jag bjuder i.a.f. på Emmas färgstarka glass!
Tack för en god och trevlig dag!
Och ha en fortsatt fin lördag alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar