fredag 29 juni 2012

En heldag med full fart! & Glasögon beställda!

Det blev en heldag som alltid när vi (jag, mamma och pappa) är i farten, men så hade vi en del att uträtta också. Saker lämnades in på prio1, sen bytte jag ut hela sex utlästa pocketböcker till nya på Fyndlagret (superbra att kunna göra så), valde och beställde glasögonbågar på specsavers, hämtade ut medicin på apoteket, mamma bytte skor, handlade mat mm. Och mellan alla ärenden, ska det ju hinnas med att äta lunch, fika och ätas middag. Hihi, så det tar sin lilla tid. Ja, full fart hela dagen kan man säga! Om jag köpte något? Ja, faktiskt hittade jag en sån där vit skolåda på fynd på IKEA för 20kr. Perfekt att ha på hyllan i garderoben med träningsskorna i. Ett gult baslinne för 40 kr fyndade jag på jc.

Och om ca två veckor skulle mina glasögon komma. Mycket spännande! ;) Tack för en trevlig dag!

Och GRATTIS på födelsedagen FARBROR! =)
Ha en fortsatt fin fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar