söndag 1 juli 2012

Lugnet före stormen!

Det är söndag, och för min del en lugn söndag. Lite paketinslagning och annat pyssel är det enda som jag vet att jag ska ägna mig till idag! Ganska skönt ibland att ha en ganska oplanerad dag. Till veckan därimot kommer det nästan vara fullspäckat schema både dag och natt känns det som. Gatufestvecka här i Sundsvall, tre stycken som jag ska gratulera, besök hos sjukgymnasten, hämta ut medicin och ev. dela ut pris på tammerpokalen. Ja, det sistnämnda fick jag reda på igår. Därimellan ska det hinnas med att träna också. Som tur är, så är det mesta trevliga saker. Haha, men jag måste kanske skriva ett litet schema för att få ihop allt. Kickar i.a.f. igång veckan med att träna imorgon! =)

Ha en fortsatt fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar