torsdag 19 april 2012

Mat de lux! & Träning!

Har precis satt mig ner nu efter att ha varit i farten hela dagen känns det som. Kl:11:00 kom pappa och mamma och hämtade mig. Vi for och handlade nästan allt som behövs både till lördagens och söndagens fesligheter + annan mat som jag såklart måste ha ändå. Så det blev en hel del! Hihi, det tog väl sisådär drygt 1h bara på mataffären skulle jag tro! Och jag tror vi ägnade störst tid till att välja vilka tomater jag skulle ha, hihi! =P

Efter mataffären åkte vi hem till mig, jag åt lunch och vi fikade med supergoda krämbullar som vi fick med oss från affären! Sen var det dags för träning på gymmet. Där blev det 2,5h träning, 1h crosstraining och därefter styrketräning. Pappa och mamma mötte sen upp mig igen för att åka till max och äta middag. Så skönt att bara få maten serverad! Jag valde en nyckelhålsmärkt meny, vilket kändes nyttigt och bra efter träningen! Trots en heldag med handling, så är det ändå några saker som ska kompletteras! Men jag tror i.a.f. att lördagen är klar (haha, kanske)...

Kom på att jag kunde visa för- och efterbilder på hur det blev med sängkappan. Första bilden är dock en ganska gammal bild som jag letade fram, därför syns inte kortsidan av sängen så bra, då det inte var det som jag tänkt få med på bild den gången...
Men visst blir det en stor skillnad med en sängkappa! =)
Kramar från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar