tisdag 13 mars 2012

Rentav bättre planer!

Usch vad det stormar ute idag. Flaggstängerna här utanför nästan viker sig och trädens grenar far åt alla håll. Men även inatt har jag som tur är kunnat sovit gott. Här inne viner och dundrar det från spiskåpan. Och det låter nästan som burkarna på diskbänken vibrerar. Eller är det bara som jag tycker det!?

Idag är det i.a.f träning på gymmet som står på schemat. Oroar mig nästan lite för att jag ska hinna flyga bort på den lilla biten som jag sen ska gå till och från bilen. Ishalkan ute underlättar inte heller precis.
Efter träningen ska jag åka hem till mamma och äta middag. Hade tid hos sjukgymnasten på torsdag och hade därför tänkt stanna kvar hos mamma till dess för att fixa lite saker. En sväng till Birsta var också inplanerad. Men nyss såg jag ett mail från min sjukgymnast att hon hade fått förhinder. Jag tror därför det blir lite andra planer än vad som var tänkt från början. Men kanske rentav bättre planer! Hinner kanske med ett besök på Prio1 i Bredsand på torsdag t.ex.! Så jag åker nog hem till mamma som jag tänkt från början. =)

Men ingen dator tas med då, hihi så ni får kanske hålla ut till torsdag!

Ha det så bra till dess! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar