måndag 12 mars 2012

Gårdagens vattenpass & En fröjd för ögat!

Det stormar ute, och det har det nog gjort hela natten. Men själv sov har jag sovit som en stock i över tio timmar, mycket skönt. Det var nog vattenspinningen igår som gjorde susen för nattsömnen. Ja, för det var vattenspinning som det blev.

Och det är ju jobbigare än vad man tror att röra sig i vattnet. Men jag bara älskar musiken som de har på det passet och det gör att man orkar ta i ännu lite mer. Och vi blev tillslut faktiskt hela fyra tjejer som trängde ihop oss i bilen igår.

-Vad bra, nu har nog de flesta kommit in i cirkeln!, berömmer ledaren.
Jo tjena, haha "nog" de "flesta" ja. Men det gick i.a.f. bättre den här gången än förra gången jag var på det här passet!

Men det är roligt trots att man inte klarar av precis av allt alltid. Alla får ju också göra utefter sin egen förmåga. Och det finns nog ingen som klarar av alla momenten heller, vilket ger många goda skratt.
Som att ställa sig upp på cykeln när man befinner sig på det djupaste i bassängen, hålla balansen, samtidigt som man växelvis lyfter knäna högt. Vem klarar av det t.ex? Ja, vi får väl se! Kanske några gånger till, haha och sen så står jag just så! :P

En vilodag nu och sen väntas det träning på gymmet imorgon. Jag längtar! ;)

Ha en fortsatt bra måndag!
På mitt köksbord ser det just nu ut såhär, en sann tulpanfröjd för ögat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar