fredag 30 mars 2012

Mer än en hel vecka sedan!

Det är mer än en hel vecka sedan jag kikade in här nu. Och jag har faktiskt inte ens suttit vid en dator på den tiden. Ja, över en vecka....Haha, har nog aldrig varit från en dator så länge....

Ett inställt besök hos sjukgymnasten p.g.a. sjukdom, gjorde att jag tyckte att jag kunde stanna någon dag till hos mamma. Och därmed blev det ingen dator för min del. 

Idag har jag varit på Dollarstore, Handelshuset och Birsta med Rubiela som är hemma från Oslo. En mycket trevlig dag med en hel del nödvändig shopping. Kom bl.a. hem med nya träningsskor till ett mycket bra pris. Några baströjor på rean på H&M fick också följa med hem.Och allt var som sagt sådant som jag verkligen behövde!

Jag har en hel del bilder som jag tänkte visa från när jag var i Sandviken och Uppsala, men de kanske jag kommer att börja med imorgon! Förrästen min kamera fick också ett nytt fodral/väska idag, hihi eller det får agera som fodral/väska. Hittade det på Hemtex för en tjuga (ord.pris. 69kr). Så en hel del fynd har det blivit idag!

Tack för en trevlig dag!  
Och en fortsatt trevlig fredag önskar jag er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar