lördag 31 mars 2012

Fika med earth hour!

Det har fixat och trixats idag. Har b.l.a. lagt på madrasskyddet + sängkappan till sängen som jag beställde. Haha, hela förmiddagen tycker jag gick åt till det...Men tillslut tror jag att det blev rätt bra! Blev riktigt nöjd i.a.f. På eftermiddagen var det därimot träning på gymmet som stod på schemat. Och mina nya träningsskor blev därmed invigda! ;)

Hem och fixa något fort att äta och sen kom Hanna och fikade. Jag fick en basilikafrön som hon sått. Jätte gulligt! Jag ska nu göra mitt bästa med att sköta om och vattna den. Så förhoppningsvis ser jag snart något grönt som sticker upp. Och kanske lyckas jag tilloch med få riktig basilika! Jag hoppas i.a.f. på det! =)

Vi hade också earth hour. Så vi satt och fikade i mörkret med endast några ljus tända! Ganska mysigt faktiskt! Men jag tror inte att det var så många här runtomkring som släckte ner ljuset. Tyckte det såg tänt ut nästan överallt...

Senare på kvällen blev det också ett glas vin. Sen kom också Jim (Hannas pojkvän) och gjorde oss sällskap!
Tack för en mycket trevlig kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar