söndag 1 april 2012

I Sandviken förra helgen!

Nu ska börja visa bilder sen jag var i Sandviken och i Uppsala förra helgen! Och jag börjar med bilderna från när jag hälsade på hos brorsan med familj i Sandviken. Jag tänker sprida ut bilderna i flera inlägg och under de närmaste dagarna, annars blir det nog alldeles för många bilder på en och samma gång!

Så var beredda här kommer första bildbomben! =P
Fredag 23/3: Efter en god räkmacka i Tunnebro, stannar vi (jag, farbror och faster) till hos min brorsa i Sandviken. Vi träffar lille söta Erik för första gången!

Vi äter morotssoppa och vitlöksbröd i det nya uterummet som jag heller aldrig sett sedan det blev färdigbyggt. Sedan fikar vi och äntligen kan det bli julklappsudelning. Vi uppvaktar lille Erik med presenter!
Mina syskonbarn i full färd med att öppna julklappar...


 Skönt att äntligen få alla julklappar/födelsedagspresenter utdelade. Därmed har jag också fått mer plats i alla skåp här hemma! =)

-------------------------------------------
"April, april, din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!" Ja, tänk att det är första april idag! Och nog hade der varit ganska vårlikt ute om inte den här snön som kom i fredags hade gjort det alldeles vitt ute...Tycker lite synd om alla krokusar som käpar sig som bäst upp ur jorden just nu, och som nu fått känna på den kalla snön. Men säkert var den snön som kom bara ett litet lurigt bakslag som snart smälter bort igen. Det är i.a.f. vad jag hoppas på! För nu vill jag ha vååår!

Idag tror jag inte det händer så mycket för min del. Tror jag ska ägna mig till att vika in kläder i garderoben. Haha, ett sådär lagomt roligt söndagsnöje!  

Ha en fortsatt bra dag alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar