torsdag 22 mars 2012

Vaknar för tidigt?! & Packar!

What?! Redan 07:10 tittade jag på klockan imorse. Jag som tänkt sova ut vaknade i.st. rätt pigg då. Hihi, så det var bara att kliva upp. Men jag har en del att fixa med så det gör inte alls något att jag har några timmar extra här på morgonen. Det ska bl.a. hinnas med att packas, ätas lunch och fixas innan klockan slår halv ett.

Imorgon åker jag till mina kusiner i Uppsala, och därmed packningen. Pappa kommer sen och hämtar mig och min packning, då ett träningspass på gymmet väntar nu i eftermiddag. Och tror det eller ej men en påse med julklappar ska också med, haha så där tre månader efter ska det bli julklappsutdelning. Ja, en sväng in till brorsan i Sandviken blir det också! Och det var ett bra tag sedan jag träffade dem så julkpapparna är fortfarande kvar. En liten bebiskille på drygt två månader ska jag också få träffa för första gången. Mysigt! =)

Det krävs lite tankeverksamhet här på morgonkvisten för att få med allt som ska med. Undra just vad det blir för väder i Uppsala? Så att vakna tidigt kanske inte var så dumt i.a.f.?!

Och dagens roliga nyhet var när jag för en stund sedan fick telefonsamtal från OSLO! Jätte GRATTIS till nya jobbet! Vi får fira när du kommer hem! ;)

--------------------------------------

P.s frågan är hur det blir med bloggandet nu i helgen?! Kanske tar jag mig ett kortare blogguppehåll nu och återkommer till veckan (ev.tis) i.st., hihi och då med en rejäl uppdatering?!

Så ha nu en fortsatt fin torsdag! Och jag passar även på att nu önska er en riktig trevlig helg (om vi nu inte hörs på ett tag)!

Själv ska jag möta våren i Uppsala! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar