lördag 3 mars 2012

Krispiga tulpaner!

Kan det finns något underbarare än krispiga tulpaner?! Och, som jag har längtat till den första tulpanbuketten som jag får ställa på mitt köksbord. Den långa väntan är nu över och jag kan bara njuta av dessa fina som jag fick med mig hem igår! Tusen tack pappa! Ja, tänk att en bukett tulpaner på köksbordet kan skänka så mycket glädje! =) Det känns det verkligen som vår ute. Strålande sol, takdropp och kvittrande fåglar. Jag har "suttit ute" i över en timme idag på min "balkong" och druckit en kopp kaffe. Ja, helt underbart att man även kan utnyttja en fransk balkong till sånt! =)

I vanlig ordning på en lördagkväll så är det melodifestivalen och nu andra chansen! Hihi, ja det blir väl att kika på det skulle jag tro...

Ha en fortsatt fin lördag och hoppas att solen lyser på er också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar