fredag 2 mars 2012

En katt! & Technomusik på en fredagkväll!

Först blev det träning på gymmet och sen en skön och välförtjänt stund i bastun. Efter det bar det iväg till Birtsa med pappa för att bl.a. handla mat. En sväng in på Ö&B resulterade i en mysig bedd till min katt. Ja, för jag har faktiskt en katt hos min pappa som heter Kurre, eller Kurre-Tuss som han också ibland kallas. Han är en fin och snäll svartvit bondfräss på hela 14,5 år. Och till stor del är han uppfostrad av sin gamla och kloka far (som inte finns hos oss nu). Hur Kurre blev vår lille katt en höstdag 1996 är en fantastisk historia, och jag funderar om jag något här framöver kanske ska dela med mig av den till er här på min blogg. Ja, får se om jag gör det...

På vägen hem lyssnade vi på technomusik i bilen. Fredagkväll och den musiken gjorde att jag kände ett sug efter att få släppa loss på ett dansgolv och dansa som att det inte fanns någon morgondag. Gud, vad jag saknar det....

Och vad ni nu än hittar på, så önskar jag er en TREVLIG FREDAGKVÄLL! Och ni som nu har planer för utgång, hihi dansa lite för mig också! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar