söndag 4 mars 2012

Ett bra avslut på veckan!

På eftermiddagen idag kom Petra förbi och fikade. Och det blev som vanligt några timmars trevligt surr =) Hon hade köpt med sig jordgubbar, och för mig blev årets första jordgubbar! Gott, gott! Så nu när man fick lite försmak på de här, så längtar man såklart extra till de svenska jordgubbarnas entré!

Årets första jordgubbar
















Efter det trevliga fikabesöket var det bara att sno ihop en middag lite snabbt, för att sen en timme senare ge sig iväg på vattengympa med Emelie. Och jag blev riktigt glad att vi kom iväg tillsammans ikväll. Så roligt!
Jag som också saknat att kunna få gå på ett vanligt träningspass som typ ett
steppass eller styrkepass, fick nu en variant av det ikväll, ja fast i vattnet då. Och jag blev glatt överraskad över att jag tyckte det var så kul!

Passet var bra, men hade nog valt några andra låtar med lite mer fart och takt i till vissa av övningarna, vilket hon som hade passet också nämnde något om. Så vi kände nog lika där. Hihi, så nästa gång kanske det blir ännu bättre! Just träning i vatten är ju så skonsamt för kroppen också. Hihi, så trots alla övningar för benen, magen, armarna, ryggen, alla dessa hopp, ja och allt annat vi gjorde, så tror jag inte vi kommer få någon träningsvärk imorgon. Och det kan ju vara skönt att få slippa det ibland, eller hur? Det var faktiskt första gången som i.a.f. jag var på vattengympan, men nog inte den sista skulle jag tro.

En sommarbild på Njurundahallen hittade jag på deras sida
Men nu känns det som det är sängen nästa för mig! GOD NATT!
=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar