tisdag 6 mars 2012

Gym & Birsta!

Tjing!

Vaknade redan före 08:00 imorse, och kände mig sådär pigg och utvilad. Vad hände? Är i.a.f. påväg till gymmet nu. Men först lite lunch och sen så är jag riktigt redo! Och det blir lättfixad lunch idag, ska bara värma på gårdagens goda tonfiskpaj. Skönt att ha något som går fort när man som sagt snart är på väg!

Efter träningen bär det iväg till Birsta och IKEA. Har ju nämligen skjuts av pappa. Jag gissar på middag på IKEA-restaurangen, stekt spätta med kokt potatis (kanske jag väljer potatismos till). Kan nog vara värt att prova! Skulle också vilja göra ett besök på en viss affär, nämligen Hus & Rum som nu har 50% på rubbet. Men man kan bara hoppas att det finns något kvar nu! Och det skulle ju inte alls vara fel om jag kom hem med typ en spegel. Hihi, kan ju bara hoppas!


Önskar er en fortsatt bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar