onsdag 15 februari 2012

Vitfärg! & Snart dags för Botox!

Här har det tagits fram sandpapper, målarpensel och vitfärg. För äntligen ska min pall få bli vit och fin! Och det kommer bli en helt annan pall nu. Lovar att jag ska visa för- och efter bilder sen, så ni också får se den stora skillnaden!

Några telefonsamtal har jag också hunnit med här på för- och eftermiddagen. Ja, vad ska man säga? Ja, detta pappers-Sverige!

-----------------------------
Imorgon är det åter igen dags för BOTOX. Jo, man börjar ju närma sig hela 25 år nu så det är det på tiden att börja tänka på att förebygga så mycket man kan för att få behålla sin ungdom. Nej, skämt och sido, om det ändå bara hade varit så. Botoxinjektionerna som jag ska ta imorgon är till benen och inte till något annat. Det är nu andra gången som jag får dem. Och tydligen ska det vara en starkare dos den här gången. Blir därför spännande att se om det märks av något mer än gången före.

Kände kanske inte av någon markant förändring då första gången, men en liten skillnad var det i.a.f. Och den skillnad gjorde att jag t.ex. har haft det lättare att komma åt olika muskler när jag tränar. Så det har bara varit positivt!

Imorgon bitti är det Härnösand nästa!

Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar