fredag 17 februari 2012

Underbart är kort!

Sol, sol, sol! Vilken underbar vinterdag det är med klarblå himmel och några plusgrader. Är fortfarande hemma hos mamma, och enligt mina planer så ska jag åka hem imorgon eftermiddag. Men nu tittade jag på vädret och det såg inte direkt roligt ut då...

Hmm, typiskt att det ska komma ett riktigt snöväder som ska hålla i sig hela helgen. Så kanske inte det optimaliska vädret att planera mathandling då som jag tänkt. Varför skulle inte det här fina vädret få hålla i sig ett tag nu? Näe, vädergudarna har man tyvärr ingen makt över. Blir att åka hem redan ikväll då kanske. Men har inte riktigt bestämt mig än så jag får se hur det blir.

En härlig promenad ute i solen skulle i.a.f. inte sitta helt fel nu! =)

Och hoppas att solen också skiner på er! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar