lördag 18 februari 2012

Ett snöoväder som dröjer! & Sim salabim!

Handling av mat och lunch med mamma och pappa på Max, är det som dagen bjudit på hittills! Jag blev kvar hos mamma en natt till som jag tänkt från början. Och det befarade snöovädret med klass 2 varning verkar dröja på sig som tur är, nu när jag gjorde en liten chansning och stannade över natten hos mamma. Det gick därför bra att åka hem idag. Men grått och tråkigt väder är det...

Kommer ni ihåg hur pallen som jag köpte på blåbärstippen för 20kr såg ut? Här är i.a.f. en bild på den..!

...och så, sim salabim! Efter lite vitfärg ser den ut såhär! Skillnad va?















Den rätta platsen för pallen kommer bli i det störrre rummet, mellan vitrinskåpet och det lilla bordet som jag har där. Och det kommer blir perfekt att ställa den stora murgrönan på båge ovanpå pallen. En annan kruka (en vit) ska jag också fixa såklart! -----------------------
Ikväll blir det att kika på melodifestivalen, hihi vilket har blivit lördagsnöjet sedan några veckor tillbaka!

Önskar er en fortsatt bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar