torsdag 2 februari 2012

Träning & Tomhänt!

Har precis kommit hem efter att ha tränat på gymmet. Ja, tror det eller ej jag gav mig ut i detta snöväder. Haha, men om jag ska vara riktigt ärlig behövde jag inte gå många meter ute i det. Jag fick nämligen skjuts av pappa både dit och hem. "Hellyx!"

Var också på apoteket för att hämta ut medicin som jag beställde i måndags. Medicinen hade kommit, men inte receptet från min läkare, typiskt. Fick därför så snällt gå därifrån tomhänt. Och jag vet inte om jag vågar gå dit imorgon och chansa att receptet har kommit in, så kanske jag väntar med att ta ut medicinen till veckan i.st.!? Är inte så direkt bråskande.

Ja, det gäller att ha framförhållning när det gäller sånt här. Man kan inte bara gå in på apoteket och tro att man kan hämta ut ny medicin när man ätit upp den sista tabletten. För det kan ju faktiskt ta flera dagar innan man man får ut ny medicin.

Ja, nu är halva dagen gjord och ett träningspass på gymmet är avklarat, vilket känns så skönt! =)

Och stort GRATTIS & HURRA till dig Rubiela som fyller år idag! Ha en fin födelsedag i grannlandet! =)

Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar