tisdag 21 februari 2012

Semmeldagen!

Finaste Emelie och Sixten kom förbi med semlor i förmiddags ! Men klockan var dock inte så mycket och jag hade nästan precis klivit upp och ätit frukost så det blev en liten fika för mig. Men jätte trevligt var det! Mitt flingpaket byggdes om till bilgarage och vi dansade och sjung. Efter att Sixten ätit lunch gick vi ut på en promenad. Jättefint väder, synd bara att det ska blåsa så mycket och vara så förbaskat halt. Men det är bara så underbart när solen skiner och fåglarna kvittrar. Nu tycker jag att det kan få bli vår på riktigt!

Semlor från Eclair och semlor från Stenstans bageri
På eftermiddagen kom mamma hit, hihi och med sig hade hon också semlor. Det är ju semmeldagen idag och då ska det väl firas ordentligt!?

Några semmelbilder från idag...
















Imorgon väntar dock träning på gymmet. Och det blir en förmiddagsträning, vilket ska bli skönt. Hihi, men det blir att ställa klockan för att komma iväg i tid.

Årets stora bok-rea börjar också imorgon (eller inatt för den som orkar). Hade först tänkt att jag skulle ta mig in till stan imorgon (dagtid) och kika på den , men nu ser det ut som det blir träning i.s.t., vilket faktiskt är mest nödvändigt. Och jag tror heller inte att det är någon speciell bok just nu som jag är ute efter, är ni det? Men jag tycker att det alltid är roligt att kika på bokrean, så jag kanske åker in någon annan dag i.s.t.! =)

Önskar er alla en fortsatt fin semmeldag ! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar