onsdag 22 februari 2012

Träning! & Nybliven ägare till en köksmaskin!

Tränade drygt 2h på gymmet idag, skönt skönt. Att jag dessutom hade skjuts av pappa både dit och sedan hem, var riktig lyxigt. Riktigt lyxigt vat det att få äta på max också! Efter att vi kommit hem till mig igen gick vi en promenad på ca 1h i det fina vädret (hihi, därmed försvann hamburgaren). Från att det toksnöade i förmiddags så sken ju sen solen från en klarblå himmel. Så det kändes helt enkelt som att jag inte kunde motstå från att gå en promenad. Och så var det såklart jätte trevligt att få sällskap av pappa!

Jag är också från och med idag ägare till en ny köksmaskin! Och är inte det rätt många vuxenpoäng, så sej?! Hihi, så nu är det bara att sätta igång att baka, röra, vispa och hacka. Själva degskålen är på 3,9l, så där kommer det få plats en stor deg skulle jag tro! Tack snälla pappa för denna köksmaskin, som med säkerhet kommer både vara till nöje och till stor hjälp i köket i flera år framöver.


Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar