söndag 26 februari 2012

En softardag!

Hittills har jag faktiskt inte gjort så mycket. Har en lugn och riktig skön dag hemma. Sov som en stock inatt och det tackar jag för, så orken är det egentligen inget fel på och inte vädret ute heller. Men jag känner bara för att ha en dag med mysbyxor, en bra bok, måla tånaglarna, läsa bloggar och sen bara få värma upp gårdagens matrester till middag. Och inget fel i det tycker jag. Med andra ord en riktig softardag!

Ikväll ska jag fortsatta mitt softande framför tv:en och bl.a. se Äkta männiksor. Ni vet den där serien som går varje söndag kl: 21:00 på 1:an ?! Har man väl börjat följa något som verkar okej, så vill man gärna fortsatta. Och dessutom tycker jag att en söndagkväll är en utomordentlig tid på veckan som man gärna vill ha något extra sevärt på tv:en. För just en söndagkväll gör man ofta inte så mycket annat. Ja, hur ser just er söndag ut?

Ha en fortsatt skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar