lördag 4 februari 2012

En kallare dag som värmdes med fina fynd!

Kanske är det ännu kallare idag. Eller det är kallare idag termometern stod ju på -22,4 grader när jag kom hem förut. Ja, för trots kylan var jag och Petra på stan idag. Det var jätte trevligt att träffas och kika runt lite på rean. Men mellan affärerna höll man på att frysa ihjäl. Haha, så tur att man slapp vara ute i kylan något längre tag och att vi åkte bil både till och hem från stan.

Jag fyndade tyg som det var 70% rabatt på. Mönstret gick i rutigt, i färgerna vinrött och vitt, och kommer bli perfekt till nästa jul. Men det bästa av allt var att jag hittade träningsbyxor i märket RÖHNISCH. Träningsbyxor som jag verkligen behövde. Blev bara så glad när jag såg att de hängde där, och då till ett rätt bra pris dessutom! Och visst är det är en härlig känsla att få ha något nytt träningsplagg på sig när man kommer till gymmet!? Hihi, riktigt speciellt! Så jag längtar faktiskt lite extra nu till nästa träningspass.

Var också in på apoteket, men tro inte att det hade kommit in något recept idag heller. Hmm, mycket underligt...
-----------------

Ikväll börjar melodifestivalens första deltävling, och det tänkte jag se! Men har inte alls någon koll på vilka som ska vara med ikväll. Hihi, men det visar sig snart!

Ha en fortsatt fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar