onsdag 25 januari 2012

Som en torr tvättsvamp!

Då var besöket hos sjukgymnasten avklarat för denna gång! Och jag klarade av att redovisa alla övningarna som jag skulle. Så det gick bra! Haha, jag hade gjort min läxa kan man säga! Starkare, smidigare och mer kontroll var de ord jag fick höra. Och jag suger åt mig som en torr tvättsvamp av allt beröm. Just sånna ord från ens sjukgymnast gör ju att den fortsätta träningen känns ännu mer motiverande. Vid det här laget vet jag ju precis vad man vill, och inte vill höra för att det ska kännas bra! Haha, kanske man skulle satsa på att bli en motivationscoach?!

Jag har inte lagt ner någon mer tid på hemmaövningarna, som hon trodde. Men därimot har nog träningen på gymmet gett resultat, vilket kanske inte är helt oväntat.

Efter sjukgymnasten blev det Dollarstore, Birsta och middag + fika på IKEA reasturangen. En heldag som vanligt när vi styr mot Birsta, men så trevligt! Och visst fyndade jag saker, en jätte fin tavla för 100 kr på Dollarstore och ett nattduksbord på IKEA som jag hittade på fynd. Och både en tavla och ett nattduksbord har jag länge kikat efter. Så helt perfekt!

Ha en fortsatt fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar