torsdag 26 januari 2012

1000 saker!

Just nu känns det som jag har tusen saker att fixa med. Det är bl.a. uppgifter som jag måste få på papper och skicka in till försäkringskassan innan den sista januari. Hur jag nu ska lyckas med det!? Att få allt elekroniskt är inte alltid en fördel. Och idag verkar det som att alla myndigheter tar för givet att varenda privatperson har ett litet kontor hemma, med bl.a. skrivare och kopiator, vilket inte alla har. Så kanske blir det så att jag måste knata iväg till stan för att få det fixat...

Om några veckor är det ett planerat besök till Umeå. Taxi + hotell måste därför bokas i god tid innan. Och där emellan ska jag försöka klämma in en elektriker och kanske kommer någon med nya ben till min säng. (Haha, kanske jag kunde beställa ett par nya till mig själv också!?) Ja, alltid ska det vara något. Men sjukgymnastbesöket och posta ett brev med en försenad julklapp kunde jag i.a.f. klara av igår. Puh, bara jag fick iväg det där brevet till försäkringkassan, och då med alla uppgifter som de begär, skulle mycket av bördan lätta.

Men onödigt att stressa upp sig för mycket, inget blir bättre för det. Så kom ihåg!

Idag är det ju torsdag och faktiskt blev det så passande tunnpannkaka till middag, gott, gott!

Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar