fredag 27 januari 2012

Inte stan idag!

Usch, jag har inte alls lust att bege mig in till stan i det här vädret som är idag. Snön viner så det känns inte så roligt att springa massa ärenden då. Jag satsar på måndag i.s.t. och då är jag verkligen ute i sista minuten, men det får bli så den här gången! :P

-----------------------------

Jag är jag mycket nöjd över mitt nya nattduksbord som jag köpte på fynd på IKEA. Det bästa av allt är att man slipper det tidskrävande pillergörat med att skruva ihop det. Och i bra skick var det också, då det hade varit ett utställningexemplar. Men det kanske inte var i just den färg jag själv hade valt, men det kan lätt fixas med lite vit målarfärg. Men tills vidare får det vara som det är, haha nämligen rött. Som det ser ut nu så blir det nog en rätt lugn fredag för mig. Imorgon ska jag nämligen kliva upp rätt tidigt och bege mig till gymmet. Redan strax efter kl:10:00 ska jag vara där och svettas. Var ett tag sedan nu som jag tränade den tiden. Men det ska bli riktigt skönt!

-------------------------
Nu ska jag ta och äta lite lunch och läsa Sundsvalls nyheter som kom förut! =)

Ha en fortsatt trevlig fredag alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar