lördag 28 januari 2012

En bra och relativ nyttig start på "helgen"!

Hej hopp! Här sitter jag mätt och belåten efter två koppar ekologiskt kaffe och hamburgare på MAX. Ja, det var år och dar sedan jag åt på MAX. Men nu när jag hade fått några rabattkuponger med posten, så tänkte jag att det kunde vara både gott och trevligt att ta sig en hamburgare där, när jag dessutom hade skjuts av pappa, och därmed lunchsällskap!

För min del blev det det nyttigare, alltså det nyckelhålsmärkta alternativet av menyerna och sallad till. Och om det finns alternativ till att vara nyttig så föredrar jag oftast det. Haha, hur nu nyttig nu en hamburgare kan vara?! Ja, ett träningspass på gymmet har jag också klarat av här i förmiddags. Så det har varit en mycket bra och relativ nyttig start på "helgen"!

Ha nu en fortsatt bra lördag alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar