tisdag 24 januari 2012

Något annat att relatera till!

Mitt på dagen kom Emelie hit och fikade. Mycket trevligt som vanligt att träffas! Sen blev det jobb för hennes del och träning på gymmet för min del. Vid 18-tiden när jag tränat klart var det rätt mycket folk. Var tydligen något pass som började kl:18.00 så rätt många människor stod och trängdes utanför träningssalen där jag måste passera. Det var kanske ett tjugotal tjejer och någon kille på 35 +. Ja, det är väl mest bara denna åldersgrupp av det manliga könet som vågar sig på att gå på ett pass, där majoriteten av deltagarna, är just tjejer.

Men det var ingen större fara att passera folksamlingen med stimmiga och träningssugna människor. Bara man går med bestämda steg så brukar det ju gå bra. Folk liksom flyttar på sig bättre då. Men visst, man måste hela tiden vara på sin vakt för plötsliga bakåttramp, tvärvändningar eller armar och ben som någon helt oförberett slår ut. Men har man lyckats hålla sig på benen inne på Daltons, så ska man väl klara av det här också. Haha, det är tur att man ibland har något annat att relatera till!

Inne i omklädningsrummet fanns det nog inget skåp som var ledigt. Tur att jag hade kommit dit lite tidigare och därmed lyckats få det skåpet som jag alltid väljer. Nr 21, längst in och längst ner, precis brevid den stora spegeln. Helt perfekt!

Tack för en trevlig dag!

-----------------------
Imorgon är det sjukgymnast som står på schemat och sen en sväng till Birsta!

Men nu säger jag GOD NATT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar