måndag 23 januari 2012

Störd sömn!

Att en plogbil/traktor skulle bestämma sig att skotta snö här kl:00:15 i natt var kanske ingen höjdare precis. Inte om man hade tänkt som mig i.a.f., att sova då. Men efter ungefär en halvtimmes dundrande blev det tyst och jag kunde somna, för att sedan efter några timmars sömn vakna av att grannarnas skulle ge sig iväg till skola och jobb. Somnade dock rätt fort om efter att deras morgonbestyr var över. Men hann inte sova länge förrän grannen brevid som ska ha visning på lägenhet började stöka på. Undrar just vad de höll på med, piskade de mattor i trapphuset eller? :/

Det blev alltså att ta lite extra sovmorgon idag för att sova igen den förlorade sömnen. Men visst känns det av när man inte får en regelbunden och djup sömn, utan bara sover någon timme här och där. Hoppas verkligen på bättre sömn inatt.

P.S. Jag tyckte Äkta människor som började igår var rätt bra. Så jag kommer nog fortsätta följa den här svenska serien som går på 1:an. Och mycket roligt när det dessutom är många kända skådespelare i rollerna, som Andreas Wilson, Eva Röse, Björn Gustavsson, Leif Andrée m.fl. Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar