torsdag 22 december 2011

Småkakorna klara!

Vaknade redan vid sju-tiden imorse. Hann därför titta på julkalendern. Haha, och själv öppnade jag den 22:onde luckan på min kalender från ICA. Och från och med idag kan vi se framemot allt ljusare dagar, vilket gillas! Tänk att det också bara är två dagar kvar till självaste julafton!

Alla julklappar är inslagna (tror jag) och alla småkakorna är bakade, och därmed är också de fletsa ingredienserna slut. Så jag måste handla lite mer innan jag kan baka saffranskakan. Redan imorgon har jag tänkt att jag ska åka hem till mamma, så det blir nog att fortsätta med bakningen där!

Hallongrottor och kanelsnittar!

Och fler julkort har kommit, tack snälla syster med familj och tack snälla Hanna & Jim! Jätte roligt att få så fina kort! :)

Ha en fortsatt trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar