onsdag 21 december 2011

Julbakning & Träning!

Här kommer det 600:ade inlägget! Mamma kom förbi på förmiddagen och jag bjöd på fika. Jag bakade sen syltkakor innan det var dags för middag och därefter träning på gymmet. Och pappa kom så lägligt att han kunde provsmaka en kaka från plåten. Haha, för själv hade jag ju siktet inställt på träning, och därför blev jag glad när jag kunde lämna över provsmakningen till någon annan!

Ja, nu har julbaket börjat! Eller kanske rättare sagt de kakor som ska vara till fikat på självaste julafton har jag börjat baka. Det är nämligen jag som ska stå för allt det söta i år! Mina syskonbarn har önskat syltkakor och saffranskaka, och nu är i.a.f. en sort klara! Och imorgon blir det att klura ut en till kaksort innan det är dags för saffranskakan.

Tränade i drygt 2,5h på gymmet, riktigt skönt att få en ordentlig genomkörare. Haha, och det kommer jag nog känna av de närmaste dagarna. Sen blev det en lång dusch och bastu, innan pappa kom och hämtade mig. Hade ju sån tur idag att jag hade skjuts både dit och hem!

Ett till julkort har jag också fått! Tack farbror & faster!

Bild på mitt vitrinskåp som jag hittade på blocket.
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar