fredag 23 december 2011

Dan före dopparedan!

Ikväll är jag hos mamma och vi har upparsittarkväll med glögg, lussebullar och pepparkakor! Jätte mysigt! Julklappar har slagits in (fanns några oinslagna) och saffranskaka och chokladkaka har bakats. Allt hack, som rödbetor, saltgurka och äpple till sillsalaten har också hackats ikväll.

Och hemma hos mig har mitt smideshjärta i köket för kort, kommit väl till användning! Tycker det är kul att få alla julkort samlade på ett fint ställe, och där man dessutom får se dem alla på samma gång.

Snart ska också ett till fint julkort få ta plats med de andra! Tack Rubiela!
Och tack igen snälla Emelie för den fina julgåvan som du kom med igår kväll!

En fortsatt mysig kväll önskar jag er alla! Och en riktigt GOD JUL!, passar jag på att säga redan nu! För imorgon är det ju självate julafton. Och då är vi nog alla upptagna med annat, än att ha tid med att kika in och läsa bloggar. Hihi, men vad vet jag!? Kanske finns det någon tid över mellan KalleAnka, alla julklappar och julmiddagen med släkten!? :) Men själv låter jag nog datorn vara imorgon, hihi, tror jag i.a.f...GOD JUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar