torsdag 15 december 2011

Kikat på blocketfynd & Julklappsbyte!

Mamma har varit här en stund på eftermiddagen. Och tillsammans med Rubiela åkte vi och kikade på mitt blocketfynd! Men när vi kom dit fick vi först beskedet att det var försent! Men efter lite vel från en annan spekulant, är faktiskt en symbolisk liten handpenning lagd från mig nu. Det gick alltså turligt nog vägen. Så till helgen ska det på något vänster komma hem till mig! Och det kommer bli perfekt! Fortsättning följer här på bloggen...

Sen fikade Rubiela och jag och bytte julklappar med varandra. Och ja, vi öppnade dem också! Mycket mysigt att träffas!

In the car
Snart har jag läst ut boken, En sista bön av Montanari Richard. Och jag säger bara det, kan nästan inte slita mig ifrån den när jag börjat läst den. Så till dig som vill ha hög spänning, rekommenderar jag den boken starkt! Och jag lovar att jag ska komma med en närmare recension när den sen är utläst.

Ha en fortsatt bra torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar