onsdag 14 december 2011

Första filmen av Twilight!

Igår kväll såg jag första filmen av Twilight. Och jag som verken läst böckerna eller sett någon film av Twilight förut, fastnade direkt av den spännande och gripande handlingen. Varför jag tills nu helt dissat Twilight vet jag inte riktigt. Har kanske inte gjort det medvetet. Men till en början trodde jag kanske att handlingen var alltför onaturlig och fantasifull för min smak. Och att skådespelarna skulle se och bete sig onaturligt. Haha, ja en del fördomar kanske jag hade.

Och visst var det onaturligt och fantasifullt men ändå på ett bra sett tycker jag. Samtidigt har jag t.ex. både läst och sett en vampyrs bekännelse, så jag är väl lite fascinerad av det onaturliga. Men det har helt enkelt inte blivit av att jag intresserat mig för Twilight, förrän nu. Nu längtar jag t.o.m. efter att se den andra filmen. Ja, jag har lite att se ikapp nu!



Ikväll ska jag till Annelie. Och jag ber till vädergudarna att det är bra väder när jag ska ta mig därifrån. För dit får jag faktiskt skjuts!

Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar