lördag 17 december 2011

Inväntar sms!

Godmorgon Lördag! Denna natt har varit klart mycket bättre. Men varför jag satt mig vid datorn nu, utan att ens ha bäddat sängen eller ätit frukost, beror på att jag ville försäkra mig om att det inte fanns några nya mail till mig om mitt blocketfynd! Men det var ett sms som skulle tala om för mig, när och hur jag kan få hem det hit till mig. Haha, men man kan ju inte vara säker att mailen är tom. Så bäst att kika! Kan därimot inte göra så mycket annat nu, mer än att vänta och vänta och såklart hoppas att det blir av nu i helgen.

Om det blir av idag, kommer jag åka hem till mamma sen. För pappa kommer då förhoppningsvis hit som bärhjälp, vilket kan behövs fast det inte är sådär megastort. Och mamma som fyller år imorgon ska jag och syrran med familj gratulera! Så då är det lika bra att jag infinner mig redan idag hemma hos henne när jag samtidigt kan få skjuts av pappa.

Bjuder på en bild på lilla, söta Pipis som också ser ut att vänta på något! Här är mina brorsbarns lilla kisse bara sex veckor gammal...

Måste också säga MYCKET Grattis till er som nu klarat plugg, validering och tentor med stor bravur!
Delad glädje, större glädje! :)

Ha en bra dag alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar