torsdag 1 december 2011

Hellre en stukad fot än en ond och opålitlig rygg!

Blev så glad imorse när jag vaknade och kände att ryggen var betydligt bättre. Men därimot stukade jag typiskt nog min vänsterfot igår efter att ryggen låste sig i smärta. Det onda i foten kändes av först idag. Men det gör inte alls så ont i gemförelse med hur ryggen var igår. Så hellre en stukad fot än en ond och opålitlig rygg. Haha, om man får välja!? Har därför inte gjort så mycket idag mer än att läsa tidningar och börjat på en ny bok. För vila tror jag på i det här fallet. Men visst kliar det i fingrarna på att fortsätta fixa med garderoben eller att göra ett träningspass på gymmet.

Och tänk att det redan är den första december idag! Kanske ska jag mysa till det i soffan sen och se det första avsnittet av julkalendern, Tjuvarnas jul som den heter! Och en kopp te och pepparkakor med mögelost och fikonmarmelad skulle inte vara så tokigt till.

Julkalendern 2011, Tjuvarnas jul!


Ha en fortsatt bra 1 december!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar