fredag 2 december 2011

Mer myrsteg & Nya julgardiner i köket!

Har precis kikat på andra avsnittet på julkalendern. Haha, och visst är den rätt bra hittills!? Min rygg känns bättre så jag kunde ta mig för och dammsuga idag. Dessutom har jag nästan fixat klart med lådorna i garderoben. Men den stukade vänsterfoten känns hela tiden av, så jag får i.st. försöka belasta så mycket jag kan på höger fot. Men det är mest på morgonen när det är ovant att gå på foten, som det onda är som värst. Senare på dagen går det bättre. Så det blir att gå myrsteg ett tag till...

Men det bästa av allt, med mammas hjälp har jag både köpt och satt upp julgardiner i köket idag! Vi tackar för inernet! Fårse om jag ska lyckas få dem på bild! Tills vidare kan jag visa den här lilla bilden från Ohlssons Tyger.
Har också fixat med några, eller rätt många kort som ska framkallas. För riktiga kort vill vi ha! Det går ju rätt fort att samla på sig, och då är det skönt att försöka framkalla eftersom. Haha, men om jag ska vara helt ärlig så tror jag faktiskt att jag ligger lite efter med det den här gången.
-------------------------------
Och ikväll blir det att titta på Idol och Skavlan...

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar