onsdag 30 november 2011

Bra prover & Myrsteg!

Vet inte vad som har hänt här på bloggen... Typsnitt och lite annat har förändrats utan att jag gjort något speciellt (vad jag vet). Någon som vet hur det kan ha blivit så? Konstigt är det i.af. Tycker det brukar hända saker här rätt som det är. Det ska ändras och uppdateras hela tiden verkar det som...

Redan på förmiddagen idag fick jag reda på att alla proverna som jag tog i går var jätte bra! Och det kändes ju skönt. Så nu behöver jag inte ta nya prover förrän närmare jul. Därimot har jag ont i ryggen och det är mindre roligt. Men känner inte av det när jag sitter eller ligger utan det är när jag ska kliva fram med högerbenet som det känns stelt och sen kommer plötsligt en huggande och låsande smärta längst ner i ländryggen. Den kommer så plötsligt samtidigt som låsningen, och då är det är svårt att hålla balansen. Därför går jag typ myrsteg nu.

Och jag som kände mig typ rätt okej igår! Kanske är det någon sorts överansträngning eller sträckning som orsakat ryggontet!? Tänker att det kanske är botoxen som gjort mig mer rörlig och därmed har jag känt mig smidig och ev. gjort någon förhastad rörelse som orsakat en sträckning.

Men hade så där förra hösten/vintern men då satt det onda mer mot höger sida av ländryggen och lite längre upp. Nu är det i.st. ganska långt ner och i mitten. Hmm, och inte är det kul när alla moment man gör innebär risk för smärta. Så hoppas det går över snart!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar