tisdag 29 november 2011

En en julklapp i förskott!

Efter prover på sjukhuset bar det iväg till Birsta och BOOM. Därifrån kom jag ut med en liten fin ljuslykta i form av en kungakrona. Efter kaffe och kanelbulle på IKEA blev det såklart en tur där inne. På fynd hittade jag perfekta lådor att ha i garderoben. Hihi, så imorgon blir det att fixa med det!

Av mamma fick jag en julklapp i förskott, en rullvagn/serveringsvagn! Tack! Och självklart med pappas hjälp är den redan färdigmonterad nu och står i köket. Efter några andra affärer blev det slutligen Wallenbergare, kaffe och chokladboll på IKEA-restaurangen! Kanske blir det att testa julbordet nästa gång!? Idag har jag också kunnat fixat fler julklappar, och det känns jättebra!

Och väl hemma och när monteringen av rullvagnen/serveringsvagnen var klar bjöd jag pappa och mamma på te, morotskaka och småkakor! Hihi, vilket var välbehövligt efter allt skruvande...

BYGEL Rullvagn/serveringsvagn IKEA
Wallenbergare på IKEA-restaurangen

Ha en fortsatt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar