måndag 28 november 2011

Sovit som en stock!

Vad skönt det var att vakna imorse efter en hel natts sömn. Jag har sovit som en stock inatt och jag hörde inte ens grannarna som gick till jobb och skola imorse. Och tidningen som kom i brevlådan (snälla pappa som fixat gratis i 3 veckor), lät bara som ett klick som jag knappt reflekterade över.

Det mesta av stöket sen afternoontea-bjudningen hade jag redan tagit reda på igår. Så idag har jag bara kunnat tagit det lugnt och skönt och njutit av gårdagens trevligheter. Haha, ja för det blev ett mycket trevligt och långt afternoontea, men det kan ju inte bli annat med så underbara tjejer och personligheter. Ja, från klockan 14-19:00 förgylldes min dag igår. Och idag bjöd jag hit mamma på fika!

-------------------------
Nu när det blivit första advent och snön har kommit, börjar man känna av lite julstämning. Och extra kul är det i år när man har ett eget hem att få pynta och göra mysigt i!

Inga julgardiner har jag satt upp än, så jag visar i.st. min ljsstake Sjövik från Clas Ohlsons sidan på nätet. Köpte den redan för några veckor sedan och hade tänkt visa er den då, men kunde inte hitta den på deras sida. Nu fanns den där. Haha, men kanske återkommer jag med en egen bild när julgardinerna kommit på plats!

Imorgon är det nya prover som väntas och sen bär det iväg till Birsta för lite shopping! :)

Ha en fortsatt bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar