söndag 20 november 2011

Vinterkänsla?!

Är vintern på ingång? Ja, man kan ju undra. Det har regnat idag och det skulle inte förvåna mig om det har varit snöblandat. Hoppas dock att snön dröjer lite på sig än. Men jag har inte varit ute och känt efter så jag kan inte säga säkert om det varit någon riktig vinterkänsla ute idag. Hihi, har bara gjort min bedömning utefter det jag sett genom fönstret. Jag har i.st. tänt ljus inne, läst och bakat kakor med lakosfritt smör i. Och det är ett smör som jag ska fortsätta baka med nu ett tag framöver är det tänkt. Kanske inte idag men till veckan har jag stora bakplaner :)


Ikväll visas en av mina favoritfilmer The holiday på tv:en, med skådespelare som Cameron Diaz, Kate Winslet, Jude Law och Jack Black i huvudrollerna. Kl:22:00 på tv 3, är alltså tiden och kanalen som jag inte vill missa! Och har du inte sett den filmen, så se den!Ha nu en fortsatt fin söndag alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar