måndag 21 november 2011

Mamma kommer med lite pynt & Blodkroppar som åker upp och ner!!

Mamma har hälsat på mig idag. Vi fikade och åt middag tillsammans. Trevligt, trevligt! Hon hade sytt ett nytt tyg till kudden i min soffa. Riktigt bra blev det! Så nu är min röda soffa ett minne blott. Och ist, går allt i vitt och grått (hihi, bra rim jag fick till där). Fick också en grå filtduk i form av en snöstjärna från Indiska. Och den har jag nu under min ljusbricka på soffbordet. Mycket tack för allt det fina! Och jätteroligt med lite nytt! Hade även beställt grankvistar med henne från butik Annelie, som jag har i min lilla vita kanna.

Jag ska ta mig runt i lägenheten någon dag och knäppa lite kort så får ni se hur allt blev...

Dock är det inte den här grankvisten som kommer från Annelies. Utan denna är en bild på en riktig rödgran som jag lånat från Wermagården AB:s hemsida. Hihi, men helt olik är den inte...
Annars åker mina vita blodkroppar upp och ner som vanligt. Och just nu är alla värdena jättebra! Så då får man vara glad ett tag. Men min läkare, tycker precis som jag att det är rätt konstigt med så sviktande värden. Kanske är det något med analysen av proverna som gör att svaren blir så olika från gång till gång. För det ska inte vara normalt att det skiljer så mycket mallan varje gång som det brukar göra för mig.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar