lördag 19 november 2011

Gårdagens tjejkväll & Juklappsstök!

Det var trevligt på In-gallerians tjejkväll igår! Fick en goodiebag med lite smått och gott och passade på att utnyttja några rabatter ur rabatthäftet. I farten mötte jag upp syrran som också var där på tjejkvällen.

Jag köpte bl.a. ett rött nagellack som jag fick hela 30% rabatt på, saltspray och volymshampo blev det på jess. En vit dekorationstoffs i storleken mini fick också följa med hem. Haha, så det blev några påsar! Blev också sminkad på Kicks och deltog i tävlingar, smakade på saker som bjöds, lyssnade till modetips och strosade runt. En kille med en fantastisk röst sjöng och spelade under hela kvällen. Hur bra som helst var han! Hihi, blev nästan kär! ;) Ja, en riktig trevlig kväll var det!
------------------------
Min dag idag har ägnats åt städning och julklappsinslagning. Hihi för oj, vad jag har slagit in julklappar. Kanske är jag snart klar med julklappsstöket. Men några återstår det dock att köpa. Men en klapp fick faktiskt en idé till igår på tjejkvällen, vilket känns bra!

Tsss, tur att jag har ett skåp som jag kan gömma alla julklappar i...

Ha nu en fortsatt bra lördag alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar