fredag 18 november 2011

90-talets helgmys, Hjärta & Tjejkväll!

Efter femte försöket hittade jag tillslut en bingolott igår. Och då fick det bli en dubbellott. Helt slutsålt kan man verkligen säga! Haha, men inte vann jag nåt för att jag hade en dubbellott! Mycket nära som vanligt, ett nummer ifrån någon vinst och sådär, men så är det ju jämt tycker jag. Men det var lite trevligt att spela när det var 20-årsjubileum, och få se återblickar från de gångna åren som programmet varit. Vi som var små på 90-talet är ju är ju i stort sett uppvuxna med bingolotto! För det var då hela familjen samlades i soffan, spelade och kanske dippade grönsaker eller åt glass. Att man samtidigt stödde idrottsföreningar gjorde att lotten kändes extra viktig. Haha, det var 90-talets helgmys det.

-----------------------------
Tog också en sväng in på Hobbyaffärn i Kvissleby igår. Hade nämligen sett lite saker på Panduro som jag var sugen på, bl.a. ett stort hjärta i smide som man t.ex. kan hänga julkort på. Just nu var den till kanpanjpris och jag tänkte att Hobbyaffärn brukar ju ta in varor från Panduro. Och mycket riktigt så fanns mitt hjärta där och till samma kanpanjpris också! Så ingen tur till Birsta blev det igår.

------------------------
Och ikväll väntas tjejkväll på IN-gallerian! Petra och jag ska dit och ha det riktigt trevligt.


En härlig fredag önskar jag er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar