tisdag 1 november 2011

Träningskort & Helgens cirkusföreställning!

Äntligen! Ja, jag säger så för nu har jag löst kort till gymmet! Och det känns både bra och sååå skönt! Var och tränade idag i drygt två timmar. Och sen blev det dusch och bastu innan jag tog en skön kvällspromenad hem. Och det finns väl inte så mycket som överträffar den härliga känslan när man är nyduschad efter ett hårt träningspass!? Haha, så jag är rätt nöjd nu kan man säga...

Och tänk att det är första november idag och det var 12 grader varmt när jag gick hem förut.Inte ens en jacka behövde jag.
----------------------------------------Välkommen på CIRKUS!
Plats: Skedlo Dag: I söndags den 30/11 Cirkusföreställningens deltagare: mina kusinbarn och mina brorsbarnCirkusnummer: Balett, Vilda djur (bl.a. delfiner som gör fantastiska konster), Musik (trummor, bjällror, dragspel och saxofon) och Akrobatik (Olle & Ebbas kullerbyttor, Axels balansering av bandyboll på klubba, Ebba står på händer, Ville & Olles konster + skottkärragång och mycket mer!) Även min brorsa fick hoppa in i ett cirkusnummer

Efter ett gympass och en kvällspromenad är jag rätt så nöjd för ikväll! Hoppas ni också har en minst lika bra kväll! Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar