måndag 31 oktober 2011

Helgens Halloweenfest & Släktmiddag!

Bjuder på några bilder från Halloween i lördags. Efter en trevlig fest forsatte kvällen med utgång. Och där på krogen fick vi se alla möjliga tänkbara utklädnader. Att t.ex. klä sig som siamesiska tvillingar kanske inte är det helt optimaliska i trängseln på krogen. Men det får såklart stå för dem. Undra just om de fortsatte hela kvällen så?! Själv kom jag hem strax efter 2. Och ganska skönt var det sen när jag vaknade på morgonen och kunde vrida tillbaka klockan en timme till vintertid. Haha, inte alls dumt en sån gång!

Värdeparet på Hallowen!Fina häxan ganska anonymt...I soffan på Halloween... Tack för en kul kväll alla ni!


Idag är det dagen efter gårdagens släktmiddag med min farbror och faster, kusiner, kusins sambo, kusinbarn, bror, svägerska med föräldrar, brorsbarn och min pappa. Har jag glömt någon?! Ne, jag tror inte det. 15 (16) stycken kunde vi räkna runt bordet! Jättekul att vi kunde träffas, ha trevligt och äta god middag tillsammans! Kameran fick också vara med igår. Så det blev några bilder även från gårdagens sammankomst! Och mest på cirkus kan jag avslöja. Men jag visar nog de bilderna någon annan dag i.st. Som imorgon kanske. För jag tycker det är lite roligare att dela upp dem när det ändå blev så många bilder i det här inlägget!

----------------------------------------

Men vad dagen bjuder på idag vet jag inte än. Jag är nu hemma hos mamma för jag sov där inatt. Sen hade jag kanske funderingar på att åka och träna, men inget är bestämt än. Även bakning av kanelbullar känns lockande...


Och ute skiner solen från en klarblå himmel. Så kanske kan det bli en promenad i.a.f.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar