tisdag 8 november 2011

Spetsat öronen hela eftermiddagen!

Har spetsat öronen vid radion hela eftermiddagen idag. Det hela började med att jag slog på den mitt på dagen och lyssnade på P4 västernorrland. När klockan var typ 14:30, tänkte jag stänga av den, men då sa de att efter 15:00 skulle en reporter besöka en fiolbyggare i Timrå. Och jag som har en gammal fiol som jag länge velat serva (för som den är nu går det inte att spela på den), blev såklart nyfiken på att äntligen kanske få ett namn på någon skicklig som kunde göra det.

Inte förrän klockan var bra mycket över 17:00 fick jag höra det jag ville. Men nu har jag i.a.f. ett namn som jag ska spinna vidare på. Så man vet inte snart kanske jag tar upp mina fiolkunskaper igen.


Det här är dock inte den fiolen som jag har tänkt att spela på...

----------------------------------------------------------------------------------------------

Imorgon ska jag till sjukgymnasten + göra ett nytt försök att hämta ut medicin. Min sjukgymnast ska hjälpa mig att töja mina muskler, vilket tydligen är viktigt efter botoxen som jag fick.

Och många har frågat om jag känner av någon skillnad av botoxinjektionerna och jag kan säga att det är ingen markant skillnad. Så inga spagettiben här än så länge i.a.f. Men när jag var på gymmet och tränade kände jag att en av träningsmaskinerna som jag har en tendens att liksom fastna på, gick mycket lättare att kliva av nu. Och nej det var inte inbillning. Men om det beror på botoxen eller något annat vet jag inte. Men kanske, kanske var det tack vare botoxen. Haha, eller ett ganska bra sammanträffande.

Det är först efter en månad som effekten börjar kännas av som mest, och så länge har det inte gått än. Och nästa gång dessa botoxinjektioner ges blir det en högre dos och då känns det nog förhoppningsvis av mer skulle jag tro.

Efter sjukgymnast och apotek imorgon blir det Birsta för hela slanten!

Ha en fin kväll alla ni!

2 kommentarer:

  1. Härligt att du kunnat börja träna igen! :) "Teet" ;) var jätte gott! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det känns jätte skönt att få komma igång med träningen på allvar igen!
    Haha, ja "teet" ja. Men vad bra att ni tyckte det smakade gott!:) Och vad trevligt det var hos er! Ha det bra! Vi hörs! Kram

    SvaraRadera