onsdag 23 november 2011

Förberedelser inför afternoontea!

Mobiltelefonen fick komma till sin rätta ägare idag, det vill säga till min mamma. Jag bjöd på fika när hon kom, hihi ville ju ha någon som provsmakade på kakorna jag bakade igår. Och de blev mycket väl godkända av henne som tur var! Jag håller ju som mest på nu att förbereda mitt afternoontea-bjudning. Så det är därför det har och blir mycket bakning nu ett tag. Men det är bara roligt! Det svåraste är bara att välja ut det som ska bjudas på. Hihi, för det finns ju hur mycket gott som helst som jag kan tänka mig!

Och mitt i allt bakande behövs det också ett hårt och svettigt träningspass på gymmet, vilket jag också ordnade idag! Så underbart!

När vi ändå var i närheten så gick mamma och jag in på Rummet. För bara en bit bort från gymmet där jag tränar ligger nämligen Rummet. Där spelades det julmusik och julpynt i massor fanns det. Riktigt mysigt! Jag köpte ett litet vitt hjärta i trä som jag nu hängt upp i grankvistarna. Ja, tänk på söndag är det första advent!

Ha en fortsatt bra onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar