torsdag 24 november 2011

Samlar på mig lite julkänsla!

Ja, det blir ett himla tjat om bakning här. Haha, men dock inga närmare avslöjande om vad som bakas! Men jag har som sagt fortsatt med mitt bakande idag. Lite annat julstök har det också blivit. Många av grannarna här har satt upp adventsljusstakar och stjärnor i fönstren, men jag tror jag väntar med det någon dag till. Men riktigt mysigt ser det ut!

Sen ska jag titta på Jullotta! För jag känner att jag måste börja samla på sig lite julkänsla nu när det inte är långt kvar till fösta advent. Dessutom är det på dagen, bara en månad kvar till julafton! Så kanske programmet kan bidra med lite julkänsla. Kl: 08:00 är tiden och kanalen är 4:an. Och då blir det i.st. att se reprisen på Drömmen om ett barn, för det programmet går typiskt nog samma tid...

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar