fredag 21 oktober 2011

Storhandling! & Byta däck själv!

Storhandling kan jag sammanfatta dagen idag. Både mat, julklappar, presenter och några saker hem till mig själv har det blivit. Passade nämligen på att åka med ut till Birsta när pappa skulle byta däck på bilen. På Hemtex fick bl.a. en fin prydnadskudde som jag ska ha i soffan följa med hem. Den är vit och har virkade band längst båda sidorna.

Kudden från Hemtex ord.pris 199kr nu 64,50krTror aldrig att jag varit så tidig med att handla julklappar som i år, haha det måste vara rekord! Men så har jag rätt många att handla till också så det är bra att jag kan vara ute i god tid.

Kunde inte hålla mig, utan köpte en liten bilverkstad i lego där man själv kan skruva och byta däck. Haha, blev nog inspirerad av däckbytet idag! Tänk om allt sånt roligt hade funnits då, när man själv var liten. Nu därimot kan man nog hitta det mesta inom lego kunde jag konstatera idag. Men för min del är det typ 20år försent. Haha, så bilverkstaden får i.st. bli en julklapp till en yngre förmåga :)

Sen ska jag mysa ner mig i soffan och titta på Skavlan!

Ha en bra fredagkväll alla ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar